Arbeidsmiljøkongressen våren 2022

Arbeidet med programmet for Arbeidsmiljøkongressen 2022 er nå i gang! Vi gleder oss til å samle alle som er interessert i arbeidsmiljø våren 2022 i Bergen

Arbeidsmiljø etter pandemien - hva nå?

Arbeidet med programmet for Arbeidsmiljøkongressen 2022 er nå i gang! Vi gleder oss til å samle alle som er interessert i arbeidsmiljø våren 2022 i Bergen.

Programmet vil bli lagt ut på arbeidsmiljo.no i løpet av høsten 2021. Vi åpner da for påmelding.

Vi gleder oss til endelig å kunne treffes fysisk!

Vi søker arbeidsmiljøkonsulent i Oslo

07 april 2026

Arbeidsmiljøsenteret søker etter en 100% stilling som konsulent/rådgiver til vår opplærings- og konsulentavdeling i Oslo. Du trives med høy grad av faglig nysgjerrighet, har formidlingsglede og liker å jobbe selvstendig.

Scroll til toppen